Súčasná situácia firiem je jedinečná – nevznikla chybným rozhodnutím majiteľa, ani tlakom zákazníkov a ani agresivitou konkurencie. Nie je to problém konkrétnej firmy alebo sektora. Každá spoločnosť dnes rieši, ako prekonať obdobie zastavenia ekonomiky a nepredvídateľného ďalšieho vývoja a postupne nastupujúcich záchranných balíkov vládnych opatrení. Firmám sa prepadli tržby, zostali fixné náklady a čaká nás neistá budúcnosť…

Veľa firiem v tomto období skončí, a nie je to hanba alebo chyba či niekoho neschopnosť. Aj korektne ukončiť podnikanie je dobrá cesta. Pre mnohé firmy je to však obdobie, ktoré môžu reálne prekonať. Musia však zabrať a dobre premyslieť svoje nové fungovanie. Či už dočasné krízové, alebo aj to pokrízové. Pravdepodobne už nič nebude tak, ako predtým.

V tomto období ponúkame podnikateľom praktickú pomoc – naši kolegovia momentálne už tretí týždeň riadia krízovú zmenu firmy so 120 zamestnancami, s výpadkom tržieb na úrovni 50 %. Radi sa s vami podelíme o praktické skúsenosti ako reálne vyviesť firmu z najväčších hrozieb a vymýšľať jej nové nastavenie. Ako sa dá pomôcť majiteľovi pri hľadaní ťažkých rozhodnutí – a ako v tom nemusí zostať sám. Pozrieme sa bližšie na skúsenosti z riešenia konkrétnych problémov v „infikovaných“ firmách.

V rámci webináru si rozoberieme odpovede na nasledujúce otázky:

  • Ako v tejto situácii rýchlo prenastaviť firmu tak, aby prežila a bola pripravená sa v čase po koronakríze opäť rozvíjať?
  • Ako premyslieť možné scenáre vývoja, aké kritériá zvažovať pri rozhodovaní?
  • Ako stabilizovať finančné toky?
  • Ako modelovať personálne náklady?
  • Ako prakticky využiť opatrenia vlády na zníženie dopadov krízy?

Kedy a kde?

  • v utorok 7. apríla 2020
  • od 10:00 do 12:00
  • webinár sa koná online (do mailu vám zašleme odkaz s URL)

Za koľko?

  • pre prvých 30 registrácií je účasť ZDARMA
  • PROMO účastnícky poplatok do pondelka 16:00 (6. 4. 2020): 29 € s DPH
  • účastnícky poplatok: 49 € s DPH